29 augusti 2011

Ljuva 50-tal topp tio

Eli listade sina favoritinlägg på Femtiotalsjakten för några dagar sedan och utmanade andra bloggare att göra detsamma. Så, här kommer min tio i topp! (Klicka på bildtexten för att komma till inlägget)

Vissa fynd kommer med en rolig historia.

Vi var många retrobloggare som visade våra dukningar denna dag.

Om man får önska sig...

Här visar jag min favoritmöbel.

En ful stol kan bli rätt så fin.

Ibland visar jag fina bilar, så som vår Buick-55.

Efter mycket slit blev vår underbara turkosa möbel klar!

Auktionsfynd visar jag då och då, t.ex den här lyckade auktionen.

Prisma G och Prisma R visar jag så fort jag utökat samlingen!

Det jag bloggar mest om: Loppis- och fyndrapporter.
Ibland på hemmaplan och ibland på resande fot,
t.ex. i Östersund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!