03 juli 2011

Wheels Nationals Norr 2011

Igår var det dags för årets Wheels i Umeå och vi knallade så klart omkring och kollade snygga bilar på utställningen på dagen. De låga, avskalade custombilarna är vår grej så jag bjuder på några såna bilder. Vi körde självklart vår gamla barnvagn och fick kommentarer som "det där är den snyggaste kärran jag sett idag" :) Nästa år kör vi förhoppningsvis dit i en Buick Special -55. Den har stått i garaget i snart 4 år och vill nog gärna komma ut på vägarna igen!


Syskonvagn? Nä egentligen inte men finns det hjärterum
finns det stjärterum ;)

Min drömbil, en Buick Eight med vassa tänder!

Jag & dottern poserade framför favvobilen

En Oldsmobile?


Affe, Poppe & Mattias diskuterar vad Poppe gjort på sin
Pontiac sedan sist...

4 kommentarer:

  1. Men fy vad jag också ville dit!! Mycket snygg barnvagn! :)

    SvaraRadera
  2. Läckra bilar! Men barnvagnen var snyggast av alla!
    Vi har en gammal PV som jag kör till jobbet med nu när det är sommar. Tänk den har vi dundrat upp till Kalix med i många somrar.Det är många år sen nu, det räcker att åka 1 mil nu för tiden och inte 70 mil!

    SvaraRadera
  3. Många fina bilar finns det... Din barnvagn var ju bland de bättre jag skådat. Blir qul att se eran "kärra" sen.

    SvaraRadera
  4. snygg barnvagn dom andra vagnarna är ju snygga dom med

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!