12 juli 2011

Resan mot Graninge

Så var semestern igång på riktigt, dvs vi har lämnat hemmet och styrt kosan mot Ångermanland! Vi körde ner igår men kom tyvärr iväg så sent att vi inte hann stanna på så många loppisar. Vi var iaf in till antikstället i Lögdeå och kikade men köpte ingenting. Där såg vi bla en rad snygga UE-vaser och -krus och två orangea Bo Borgström-alster, varav det ena fastnade på bild. 250 kr var prislappen.




Ett ställe till var vi in på och det var "loppisen vi brukar passera" som jag skrev om förra året. De hade utökat med ännu mer hus att plöja igenom men vi hittade ingenting...förutom...Ringside-kaffefaten från förra året! :) De stod kvar och jag köpte dem så klart till Benny på Porslinsbloggen som jag lovat att jag skulle göra. De är inte i något toppskick men tre fat för lika många kronor är ju ändå inget rån! Med en disksvamp och starka medel blir de nog lite bättre men jag är tyvärr dåligt rustad med sånt här i stugan.


Djuren stod kvar de också och med nya fotoappen på telefonen fick jag en mysig bild på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!