03 februari 2012

Med risk för att bli tjatig...

Jag har lite svårt att släppa hur vacker vår nya tapet är! En liten förhandstitt kommer här men fler och bättre bilder bjussar jag på senare.

När jag visade bilderna från tapetseringen blev jag kontaktad av Vendela från Byggla. Byggla är "en byggsajt där du visar upp ditt projekt, ser andras och låter bygginspirationen växa", för att använda Vendelas egna ord. Med bilder, filmer och text visar man upp sina projekt, stora som små, och får tips och feedback både från de andra medlemmarna och från experter på Byggla.

Jag har lagt upp tapetseringen där och kommer att fortsätta uppdatera mitt vardagsrumsprojekt när det händer mer! Den här bloggen handlar ju inte om renovering så Byggla känns mer som rätt ställe för det. (Färdiga resultat visar jag så klart på bloggen!) Om ni är intresserade så finns mitt projekt här!

Nu ska jag lämna tapeten tills jag har vackra bilder på både väggen och resten av vardagsrummet att visa er ;) Ha en trevlig helg!

9 kommentarer:

  1. En sån vacker tapet kan väl aldrig bli ut tjatad.

    SvaraRadera
  2. håller med khina, den är nog svår att se sig mätt på! vill se mer, keep it coming!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att höra allihop :) Jag visar mer när vi fått upp ny lampa i taket och köpt en skarvsladd så att radiomöbeln kan lysa fint :)

    SvaraRadera
  4. Din tapet är det snyggaste jag sett! O du är inte alls tjatig, vill bara se mer av ditt vardagsrum!

    SvaraRadera
  5. Görsnygg som vi säger i Gbg. :)

    SvaraRadera
  6. Den är helt underbar! I nästa lägenhet vill jag ha den i köket. Eller sovrummet. Eller vardagsrummet. Eller hallen. Den passar ju överallt! :)

    SvaraRadera
  7. Mycket tjusiga tapeter! Förstår ditt "tjat" =)

    /Josefin

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!