31 januari 2013

Ett paket från Jan

Det kom ett spännande paket från Jan med bloggen Form55. Jag visste vad som låg i men det var minst lika spännande att öppna ändå. Den största grejen i paketet ska få lite omvårdnad och "hitta hem" innan jag visar den för er. Men två andra godbitar får ni se här!

Jag blev väldigt glad när jag såg att ljusstaken jag köpt av honom (till höger i bild) var mindre än den Mattias köpte i Kramfors i somras. Visst blev de fantastiskt fina ihop!?


När Jan ändå skulle skicka ett paket hela vägen upp till mig så undrade han om jag inte ville köpa två fina servettringar i teak också. Ja tack, sa jag. Servettringarna är köpta på Kistamässan. Det här är mitt sätt att göra mässfynd, jag som aldrig själv tar mig iväg på någon mässa i södern!


Det vore kul att hitta fler servettringar i teak så att vi kan duka med dem. De behöver inte vara identiska med dessa men i liknande stil. Hör av er om ni har några att sälja :)

1 kommentar:

  1. Riktigt snygga ljusstakar! Rött/svart är en sådan där kombination som man aldrig tröttnar på :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!