07 januari 2011

Jag har varit en MYCKET snäll flicka!

God fortsättning förresten! Och god jul i efterskott om jag glömde säga det innan jag tog jullov. Trots att jag är mammaledig (eller pga?) så verkar tiden inte räcka till att både julstöka, blogga, sköta det vardagliga och slappna av. Till på köpet fick jag magsjuka på nyårsdagen som jag sedan lyckades sprida till hela familjen! Nu är vi i alla fall friska och jag tänkte börja visa vad tomten kom med. Jag måste ha varit en mycket snäll flicka hela året för tomten hade inte snålat på retropaketen :)
.
Av sambon fick jag den helt underbara tillbrinkaren med tre glas, Snoddas av Lennart Andersson för Gullaskruf.
.
Samme käre sambo kom också med en finfin skärbräda (som kanske mer kommer att användas som bricka) från Almedahls med Marianne Westmans mönster Picknick.
.
Mer fint fanns i paketen och det ska jag visa en annan dag!

4 kommentarer:

  1. Du är inte ensam om att känna tidbrist:) Normal känsla nu på vintern tycker jag ! Finfina julklappar!

    SvaraRadera
  2. Den där kannan är ju så vansinnigt läcker! Ser fram emot att få se resten av dina fina julklappar! :)

    SvaraRadera
  3. Finfina klappar! Jag har en ametistfärgad bringare och 12 glas som jag hittat vid olika tillfällen.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!