01 september 2009

Bara servetter :(

Igår var jag glömsk! Oförlåtligt glömsk! Jag glömde att köpa Fallande Löv!

Idag gick jag till vår lokala Konsumbutik i Holmsund men kopparna var så klart slutsålda :( Även handdukarna var slut men jag köpte iaf tre förpackningar servetter att torka tårarna med... Sen ringde jag pappa och bad honom att kolla deras lokala Konsum. Efter en stund ringde pappa upp och sa att de var slut även där men att de får in fler imorgon...det var inte sant! Jag pratade just med en annan Konsumbutik i stan som sa att allt är slutsålt! Alla muggar i hela Umeå är slut och på centrallagret är det också slut! Nu ska jag vara ledsen och arg på mig själv ett tag...

3 kommentarer:

  1. Nejdå...det kan vi nog ordna, hur många koppar behövde du?

    SvaraRadera
  2. Tänk att detta har jag helt missat! Trots att jag jobbar på ett systerbolag till Coop. Det borde ju ha varit en löneförmån.............

    SvaraRadera
  3. retroinredning: Ja det borde absolut ha varit en löneförmån tycker jag!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!