03 september 2009

Bytte fallande tårar mot fallande löv :)

Strax efter mitt förra inlägg (där jag missat köpa Fallande Löv muggarna och de var slutsålda över hela Umeå) tänkte jag att nån håla utanför stan måste ju ha kvar dem...
Den hålan var Vännäs!

-Vi har två pallar kvar, sa han som svarade när jag ringde.
-Va?!? sa jag...
-Nä, det har vi inte men vi har säkert 12-15 förpackningar.

Snabbt ringde jag till Vännäsbybon Niclas på jobbet (han jag köpte teakbyrån av) och bad honom åka dit efter jobbet! Med spänning väntade jag och igår när jag kom till jobbet stod tre förpackningar på mitt skrivbord! :)

..
Herr Movarp erbjöd sig senare att fixa koppar åt mig även han. Tackar ödmjukast för erbjudandet!
.
Nu saknar jag bara kökshandduken! Är det någon som har en över?

2 kommentarer:

  1. Hahaha..underbart svar...han hade säkert hört frågan innan och ville chocka dig lite :-)

    SvaraRadera
  2. Herr Movarp: Ja, telefonerna verkar ha gått varma på alla KF-butiker :) Men i Vännäs var efterfrågan iaf inte lika stor som i Umeå!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!