17 maj 2011

Kvällsarbete lönar sig!

Äntligen har vi fått Temahyllorna på plats!

När barnen somnat igår kväll började vi pillra in högtalarkablar och antennkabel i kabellister och satte längs golvlisterna. Det blev kanonbra men innan vi var klara och fått hyllorna på plats var klockan över 23 och vi var ganska slut i både kropp och knopp!

Gillis Lundgrens Tema från IKEA

Imorse var jag tvungen att ta ett foto för att visa, trots att det ligger kvar lite verktyg, barnens bilmatta skymtar, lampsladden hänger på sniskan och det gråmulna vädret gav en kornig bild. Ikväll ska vi fylla hyllorna med böcker, glas, sprit och några vackra ting. Helst hade jag bara ställt några snygga saker på hyllorna men det är ju en förvaringsmöbel så...vad gör man ;)

10 kommentarer:

  1. Jag säger bara... Läckert, riktigt läckert :)

    SvaraRadera
  2. Om man flyttar isär de två delarna, går det då att fästa hyllor mellan dem? I så fall får du mer plats om du hittar hyllor som passar.

    SvaraRadera
  3. Fam Ljunggren: Tack :) Det tycker jag också!

    form55: Jo det följde med en hylla att sätta mellan när jag köpte dem, men vi får inte plats med det och jag vill ha dem tätt ihop :)

    SvaraRadera
  4. Så jäkla snygga, förstår att du är supernöjd! Ska bli kul att få se hur det blir när ni fyllt på med en massa fina saker också.

    SvaraRadera
  5. vad fint att ni ställde dem precis bredvid varann. :)

    SvaraRadera
  6. Jag ser fram emot fortsättningen! Hur ni möblerar i hyllorna, menar jag! Mitt råd: inte för mycket på dem för då försvinner liksom den vackra Tema´n. Svårt för oss prylsamlare. Vi vill ju gärna ha allt vackert framme. Bättre då att byta ut prylarna ibland. Eller...?

    SvaraRadera
  7. Khina: Det blir mkt finare med bara lite grejer men tyvärr har vi vissa saker som måste få plats, bl.a. böcker och glas. Men alla hyllor ska inte fyllas till bredden ;)

    SvaraRadera
  8. Härligt! Jag har ju den vänstra Tema-hyllan, men inte den högra (än). Det är verkligen snyggt med dem i par. Vad var det för hylla som följde med?

    SvaraRadera
  9. Eli: Ja jag har beundrat din hylla många gånger innan jag hittade dessa :) De är verkligen helt underbara! Hyllan som följde med är bara ett lite kortare hyllplan som man ska sätta mellan de båda hyllorna. Det blir väl som en skrivbordsplats antar jag. Snyggare att ha hyllorna ihop tycker jag!
    Hoppas du hittar en Tema till snart :)

    SvaraRadera
  10. Jag vill med ha tema hemma, de är riktigt stilfulla! I mina ögon det bästa någonsin från Ikea

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!