14 februari 2014

En sneak peek från Antikmässan

I förmiddags flög vi till Stockholm och tog oss direkt från Bromma till Stockholmsmässan i Älvsjö. Väskor in i ett skåp i pressrummet och sedan var vi laddade för våran första Antikmässa!


Vi hann strosa runt och beundra vackra saker i ca 1,5 timma innan det var dags för lunch med Mawintage-Malin och sedan bloggträff men oväntat många bloggare med bihang. Otroligt kul att träffa så många som innan detta bara varit ett ansikte på en blogg, på Facebook eller Instagram. Iallafall för mig.

Vi fortsatte sedan beta av montrarna på mässan tills fötterna värkte och det var dags för stängning. Jag fotade väldigt lite med mobilen idag. Därför bjuder jag på väldigt få foton just nu när jag sitter i hotellbaren och snart ska sova. Vi laddar för en morgondag på mässan. När jag laddat in alla foton som trängs i kameran utlovar jag betydligt mer ögongodis!






Dagens enda köp blev sex små nyårskort med underbara motiv. Perfekta att ha som back up om man glömt skicka julkort till någon ;)



På återseende imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!