14 april 2011

Focus i fokus

Igår åt vi paj med kallrökt lax och till det en blandad sallad. Mina nya Focus De Luxe-serveringsbestick fungerar bra som salladsbestick när salladen inte är så stor.

Serveringssetet köpte jag för ett presentkort som jag fick från min moster Ewa och hennes man Jan när jag fyllde år. Samtidigt bytte jag ett presentkort från mamma och pappa mot en förpackning Focus De Luxe-bestick. Tillsammans med presenten från min sambo kan jag nu duka åtta kuvert med Focus!

Gense Focus De Luxe serveringsset

2 kommentarer:

  1. Här är en till som gillar focus de luxe. Jag har runt 110 delar, men alla mina är gamla. Det får bli ett inlägg om dessa såsmåningom!

    SvaraRadera
  2. form55: Oj, det var inte illa! Gamla delar är förståss roligare :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!