20 december 2013

En julpåse

Jag skulle gärna äga en hel rulle fint retrojulpapper, men det gör jag inte! Då får man hitta andra vägar att retrofiera sina klappar. På Tradera har jag ropat hem 18 st gamla men oanvända godispåsar med fina retrotomtar. De funkar bra till små klappar. Den här, till min vän Linda, innehåller faktiskt två små paket. Det blir extra mycket spänning på julafton :)


Ni fortsätter väl följa Retrobloggarnas julkalender?
Här är de hittills öppnade luckorna i Retrobloggarnas julkalender!

Lucka 1 Tant Emmas bravader och La mômes old fashioned
Lucka 2 H55
Lucka 3 Fina fyndet
Lucka 4 Gilas grotta
Lucka 5 Porslinan
Lucka 6 Mawintage och Prylodesign
Lucka 7 Allt det gamla goda
Lucka 8 Pensionat Granath
Lucka 9 Retrolux och Re-DiZaIn
Lucka 10 Undantaget i Hulebäck
Lucka 11 Audrey Fenns fina
Lucka 12 Retro-Tokig
Lucka 13 Hejaida
Lucka 14 Jag, en loppista
Lucka 15 Teak och orkidéer
Lucka 16 Porslin och nostalgi och 50-tals keramik
Lucka 17 Ljuva 50-tal
Lucka 18 Form55
Lucka 19 Precis en sån
Lucka 20 Bortbytingen

2 kommentarer:

Skriv gärna en kommenter!