02 april 2012

Mattias blågula fynd

Mattias släpar också hem godsaker :)

Förra helgen var han ute på en tidig shoppingrunda på egen hand och han hamnade på Returmarknaden. Där var det något slags öppet hus med en massa aktiviteter och alla blå och gula saker såldes med 30% rabatt! Kul :)

Mums med Rimini blu på nyoljat bord med en Karpaterklocka i.

Krukan för 28 kr blev del tre av Rimini Blu hemma hos oss och jag konstaterar att det är en samling! Jag är ganska överens med mig själv om att jag gillar den turkosblå blanka glasyren och alla små kryss och prickar. Samlingen kan nog få växa på sig.

Påskpyntet utökades med två kycklingar för inte allt för många kronor, vet inte vad de kostade? Söta tycker jag!

Kycklingar med solhatt ifall påsken blir solig

Jag ska visa fler av Mattias fynd framöver.

Och så "puff puff" för tävlingen i samarbete med Got2get och Stilbyrån som pågår ända till 14 mars! Klicka här för chansen att vinna ett par supersnygga 50-talssolglasögon!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommenter!