09 september 2011

I 2 år har jag räknat er...

Ja, för idag var det två år sedan jag skaffade en besöksräknare här på bloggen. Det är kul att se hur många som läser :) Efter ett år hade jag haft 40 002 besök från 23 416 unika besökare. Efter ännu ett år har jag haft totalt 126469 besök från 71129 unika besökare! Alltså en ökning på 86467 besök och 47713 unika besökare på ett år, vilket lyft! Jag skriver så klart mycket för min egen skull men bloggandet blir ju minst 100 gånger roligare när jag vet att det inte bara är jag som läser! :)

Fortsätt gärna läsa och kommentera gärna!

Ha en trevlig och fyndrik helg!

4 kommentarer:

  1. Det är svårt att låta bli att läsa, massa rolig läsning med mycket bilder och berättande!! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag läser gärna mera!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!