31 december 2011

Topp 5 2011

Jag gör en snabbt Topp-5 jag också, en paus i nyårsstöket kan behövas!

Kudden jag hittade på Dean & I i Sundsvall är ett klart favotitköp under året. Tyget är helt underbart tycker jag.
Det fulsöta piggsvinet i serien Rimuni Blu var ett ekonomiskt fynd och ett fynd som gör mig glad varje gång jag ser det. Jag hittade det på loppis i Mörtsjön.

Glasen fick jag en andra chans på och de har den finaste dekor jag sett på "saftglas".
Väskan är min trogna följeslagare som jag köpte på Graninge bruk för en liten peng.

Sist en inte minst visar jag mina älskade Tema-hyllor som min kusin med sambo hjälpte mig att köpa via Blocket.

Många härliga fynd har passerat min väg under året men dessa känns speciellt bra! Men nej, nu glömde jag ju mina Prisma R i ny modell kom jag på! Ja ja så kan det gå!

GOTT NYTT ÅR!

9 kommentarer:

  1. tema-bokhyllorna är ju fantastiska, gratulerar varmast till dem.

    SvaraRadera
  2. Gillar Pigge och även det andra. Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Piggsvinet är ju undetbart och hyllan är jättefin!

    SvaraRadera
  4. Många fina fynd blev det under 2011. Må 2012 bli lika framgångsrikt.

    SvaraRadera
  5. Allt de gamla goda: Tack :) De var inte direkt billiga men helt klart värda varenda krona!

    Maria: Gott nytt år!

    Gunilla: Ja hyllan gör mig glad dagligen och piggsvinet likaså!

    Khina: Tack detsamma! :)

    SvaraRadera
  6. Åh, det lilla piggsvinet är så sött, så sött!
    Och hyllorna är så snygga!

    SvaraRadera
  7. vilka fantastiska saker! Speciellt saftglasen, älskar dem!!!!

    SvaraRadera
  8. Åh, vad snygga de är Tema, två ihop. Jag borde kanske komplettera min, den med "tv-rutorna". Kudden och glasen - wow!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!