04 september 2011

Kudden

Jag skrev tidigare att jag köpt en kudde som passar bra i min nyköpta Florida-pinnsoffa och här är den!

Ni kanske känner igen den? Det är kudden som jag var sugen på när vi var på Dean and I i Sundsvall i somras. Jag ångrade att jag inte köpte den så jag mailade dem och fick kudden hemskickad :)

Pinnsoffan, som vi lämnat kvar i Graninge eftersom den inte fick plats i bilen, tog mamma och pappa med hem till oss förra helgen. Den provstår framför fönstret och trivs ganska bra där.

Tyvärr har alla blommor och annat som brukar stå i fönstret fått fly för att överleva vår sons tuffa hantering. (Efter två krossade blomkrukor gav vi upp). En kväll när han sov ställde jag en svärmors tunga i fönstret och njöt en stund. Förhoppningsvis får vi lite pli på honom framöver så att ordningen blir återställd ;)

3 kommentarer:

  1. där satt den, blev ju precis rätt kudde det där!

    SvaraRadera
  2. Allt det gamla goda: Ja den är riktigt fin :)

    SvaraRadera
  3. Supersnygg kudde och soffan ska vi inte bara tala om, avis! :) Hoppas sonen lugnar ner sig i krukrivandet snart! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!