09 december 2011

Annadagen

Igår lämnade pappa ett paket från honom och mamma på mitt jobb, så imorse var det riktigt kul att komma hit! Anledningen till paketet var så klart den mycket viktiga Annadagen ;)

Jag blev sååååå glad när jag öppnade paketet och hittade en hel tomtefamilj av samma sort som nissarna jag köpte tidigare. Mamma hade två kompletta familjer (båda från mormor?) och nu har jag fått en av dem :) Hoppas vi hinner bygga pepparkakshuset under helgen så att de får någonstans att bo!

4 kommentarer:

  1. Grattis på din dag! Nu när hela söta tomtefamiljen är bärgad så hoppas jag att baket går bra. (Det är väl inte så mycket annat att göra i ruskvädret?) Du visar väl det färdiga husbygget?

    SvaraRadera
  2. Vilka gulliga föräldrar du har!! Fin tomtefamilj du fick.

    SvaraRadera
  3. Har varit inne o tassar omkring hos dig ett tag :)
    Det känns trevlig att gå omkring här nästan som det kändes när jag var barn ;)
    Kommer gärna tillbaka, ha det gott / Britt Inger

    SvaraRadera
  4. Khina: Tack :) Det ser faktiskt mörkt ut för att vi ska hinna med pepparkakshuset den här helgen! :( Någon kväll till veckan får det bli. Då visar jag så klart!

    Cinna: Ja, de är världsbäst! ;)

    Britt-Inger: Vad roligt att jag förmedlar den känslan! Du är varmt välkommen tillbaka!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!