18 augusti 2012

Toggas i Visby

I början av augusti åkte vi till Visby med mina föräldrar och bodde granne med Villa Villekulla i Kneippbyn. Det var första gången på Gotland för oss alla och vi blev lika förälskade allihop. Vi kommer garanterat att återvända!

Efter en dagsutflykt till Fårö (som jag återkommer till senare) fick pappa tvärnita med hyrbilen när vi körde förbi Toggas Byggåtervinning som ligger nära Visby flygplats. Vi kom dit 5 minuter innan stängning :) Vi köpte inget men det var kul att titta.

Brickan med tryckt duk var lite kul. För 40 kr (utan glas) borde vi nog ha köpt den.

Glasen ovan ville jag ha men jag blev för snål. Dumt kanske...jag brukar alltid ångra mig. 350 kr kostade de.

Kul att se detta Perstorps-mönster i gult.

När jag orkar sätta mig vid datorn ska få se mer från Visby och Fårö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!