12 juni 2010

Utmanad!

Här sitter jag nu med 8 dagar gamla Vidar i famnen och kör pekfingervalsen på tangentbordet :) Det står stilla på loppisfronten ett tag, men jag ska iaf anta utmaningen Clinen's Ljuva Femtiotal skickade ut. Utmaningen går ut på att leta upp den tionde bilden som publicerats på bloggen och publicera den igen. Så här kommer mitt bidrag:
.

.
Bilden kommer från mitt inlägg om Vännäs Motormuseum från augusti förra året. Motorcykeln är Mattias morfar Tores gamla BMW R69 S från 1964 som finns att beskåda där. Utanför var det bakluckeloppis och jag fyndade Spisa Ribb, Salix och Safari. I år är det Motormuseets dag 22 augusti och jag hoppas ha samma tur med loppisfynden även denna gång!
.
Jag utmarar följande bloggare:
En sakletares bekännelser
Upsala-Ekeby samlarna
Porslinsamatören
Svenskt Retro
...och alla andra som är sugna :)

8 kommentarer:

  1. Kul att du antog utmaningen! Och ett STORT GRATTIS till Vidar! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till tillökningen! Ska anta utmaningen snarast :)

    SvaraRadera
  3. Clinen & Anna: Tack så mycket :)

    SvaraRadera
  4. Gratulerar !!

    SvaraRadera
  5. Grattis till den lille! Så mysigt! Hoppas allt gick bra och att ni mår bra allihop!
    Kram från Orust!

    SvaraRadera
  6. Marie: Tack så mycket :) Jag börjar repa mig fint och vi mår bra allihop :)

    SvaraRadera
  7. Jag älskar att kolla på din sida,du verkar ha sån tur att hitta så mycket snygga grejor på loppis. Man blir verkligen nostalgisk.


    MVH Brima

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!