14 maj 2012

Vårt hem i VK

Vi fick ett helt uppslag i lördagstidningen och wow vad mycket fin respons jag fått från alla jag träffat! Jag träffade en granne som blivit så inspirerad att hon satte sig i bilen och åkte till Mattex Antik för första gången. Jag träffade bekanta från dotterns gympagrupp som gärna ville komma och hälsa på och se vårt hem i verkligheten. Sånt är kul!

Under lördagen hade jag drygt 200 besökare fler än normalt på bloggen och det tackar jag VK för. Hoppas några av dem fortsätter läsa.


Klicka på bilden ovan för att se artikeln som PDF, där kan ni zooma och scrolla runt och förhoppningsvis går allt att läsa :)

4 kommentarer:

  1. Grattis! Skoj att läsa om ert hem!

    SvaraRadera
  2. vad fin artikel! har synat den noga nu! trevligt att min lampskärm blivit kändis och fått komma i tidningen! hehe..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var riktigt kul :) Lampskärmen är superfin! Skulle behöva en till ;)

      Radera

Skriv gärna en kommenter!