01 februari 2012

En uppskattad present

Tänk att det finns så snälla människor där ute! Så snälla som Ann-Charlotte på bloggen Teak & Orkidéer som skickade sina nyfyndade ljusstakar till mig!

Jag har varit ute efter just röda ljusstakar från tyska Friedel Ges Gesch och när jag såg dessa på Ann-Charlottes blogg frågade jag om hon ville sälja dem. Någon affär blev det inte utan istället fick jag dem i present! Idag, bara några dagar senare, kom de söta ljusstakarna i brevlådan.

Under sitter originalprislapparna på 2 kr kvar. De är även märkta "Friedel Germany" till skillnad från mina större lila ljusstakar som saknar märkning.

De trivs bra ihop med de jag hade sedan tidigare. Fler vore fint :)

9 kommentarer:

  1. Men se så fint. Kul att se de små ihop med de stora :)

    SvaraRadera
  2. De är så snygga i grupp :-) Är lite avundsjuk :-( Men det går snabbt över :-D

    SvaraRadera
  3. Så tjusigt det blev med alla fyra tillsammans! Som med det mesta så blir de nästan bara snyggare ju fler man har... :)
    och mycket snällt av Ann-Charlotte!

    SvaraRadera
  4. Så femkronorsljusstakarna har kommit fram. Jag visste väl att de skulle passa mycket bättre hos dej! Det blev jättesnyggt ihop med de lila, verkligen.

    SvaraRadera
  5. Men vad snällt! Så tjusigt det blev med alla fyra! :)

    SvaraRadera
  6. små, små sa gester kan skapa stor lycka:) fina

    SvaraRadera
  7. Å, de är så fina de där tyska ljusstakarna. Tack vare din blogg vet jag nu vad de kommer ifrån.

    Tack för det :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!