21 december 2010

Julfika

Vad vore julen utan allt gott julfika?
Har ni testat Blossas lingonglögg 2,2%? Den är helt ljuvlig! Med en skiva ädelost på pepparkakan så är adventsfikat fulländat. Till och med snart 3-åriga dottern ville ha ost på sin pepparkaka :)
.

.
Spisa Ribb-assietten köpte jag på Blocket tillsammans med fyra till. Det var från samma säljare som jag köpte mina Jie-assietter och jag köpte dem egentligen för att sälja vidare på Tradera men jag har inte kommit mig för...och de är ju så fina! Kanske behållar jag dem ändå ;) Vi får se...

7 kommentarer:

  1. Dina fat är jättefina och om du inte vill ha dom kvar kan du höra av dig till oss ;)
    Vi är inte glögg-människor överhuvud taget, tycker att det smakar riktigt illa ;)

    SvaraRadera
  2. Tycker du ska behålla dem. De passade riktigt bra till julfikan! =)

    SvaraRadera
  3. God jul till dig från oss.
    Tack för fin blogg.
    Och du...gör dig inte av med faten, du kanske ångrar dig ;-)

    Julhälsningar från Retroprylar Andreas

    SvaraRadera
  4. Nej!!!
    Vad håller du på med? Varför har du den här underbara bloggen?
    Jag hinner inte med nyårsfestförberedelserna nu för att jag bara läser och läser och läser och läser...
    men för all del...fortsätt blogga du, jag får ringa återbud inför morgondagen ;)
    Tack och bock för finfin blogg som jag lägger upp på min blogglista pronto om det är ok? Hör av dig annars.
    tack å hej så länge.

    SvaraRadera
  5. Jag behåller nog faten :)

    SvaraRadera
  6. Fröken blund... : Tack för den fina kommentaren :) Hoppas det blev nyårsfirande trots allt ;) Självklart är det ok att du lägger upp min på din blogglista, det blir jag bara glad över :)
    Gott nytt år!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!