02 april 2014

Placeringskortshållare

Förra helgen var Mattias i England med grabbarna/gubbarna i familjen. Jag och damerna + Vidar tog istället bussen till Skellefteå för att hälsa på Mattias ena syster och småkusinerna. En skön helg med nio damer i varierande åldrar, och så Vidar så klart!

Vi gjorde schtaan på lördagen och på loppisen hos Haidic (inredningsbutik med mycket fin design) hittade jag två förpackningar med söta placeringskortshållare i mässing. Det är inte ofta man dukar med placeringskort men nu måste jag helt enkelt börja göra det! Jag kan duka för 12 personer med mina söta ankor/änder.


Helt oanvända verkar de vara med en hel drös små söta placeringskort att skriva på. När de tar slut får jag väl göra egna.

Jag gillar att göra roliga och oväntade köp som detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!